اجرای اقدامات امنیتی برای بهبود ایمنی خانه شما
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

سیستم قفل درب های خود را از راه دور کنترل کنید

ایمنی بالاترین اولویت هر صاحب خانه ای است و به همین دلیل است که بیشتر افراد از سیستم های قفل درب برقی با پیشرفته ترین فناوری ها استفاده می کنند. در یک خانه هوشمند، در هر زمان و در هر مکان که لازم دانستید، می توانید باز و بسته شدن درها و ورودی های ساختمان خود را از راه دور کنترل کنید. برای باز و یا بسته کردن درها نیازی نیست که از کلید استفاده کنید. برای این کار تمامی آن چیزی که نیاز دارید، یک تلفن همراه هوشمند با رابط کاربری است.

سیستم روشنایی و چراغ ها را از هر مکانی که هستید، کنترل کنید.

لازم به ذکر نیست که مسئولیت اخلاقی ما برای جلوگیری از تلفات انرژی امری غیر قابل چشم پوشی است و شرکت اتوماسیون خانگی مذکور در هند می تواند به شما در این امر کمک کند. شما می توانید مصرف انرژی را کنترل کنید. سیستم اتوماسیون خانگی می تواند به کاهش هزینه ها و محافظت از خانه کمک کند. این سیستم هوشمند در تعامل با سنسورها، می تواند سیستم روشنایی خانه تان را کنترل کرده و آن را آنگونه که می خواهید، برای شما تنظیم کند. با حضور افراد در خانه، سیستم حضور وی را تشخیص داده و سیستم های روشنایی به کار خواهند افتاد.

ایمنی

کاهش هزینه صورت حساب های انرژی

هیچ کس نمی خواهد هر ماه هزینه بالایی جهت صورتحساب انرژی پرداخت کند. زمانی که شما در خانه حضور ندارید، نیازی نیست که سیستم های همچون سیستم سرمایش و گرمایش و سیستم های روشنایی فعال باشند. با استفاده از پروتکل هوشمند سازی خانه ها (زیپاتو)، شما قادر خواهید بود تا در هزینه های ماهیانه خود، صرفه جویی چشمگیری داشته باشید. زمانی که فرزندتان، یا والدین تان و یا دیگر اعضای خانواده در خانه حضور دارندف می توانید از راه دور و تنها به کمک برنامه نصب شده بر روی تلفن هوشمندتان، تمامی سیستم های منزل تان را کنترل کنید.

بر امنیت خانه و خانواده خود نظارت کنید

سیستم های امنیتی سنتی می تواند هزینه های بالا و غیر ضروری را سبب شود . همچنین چنین سیستم های امنیتی برای هر کسی قابل دسترسی نیست. اما سیستم های اتوماسیون و هوشمند سازی خانه می تواند امنیت را برای خانه تان به روشی هوشمند و کم خرج تامین کند. در صورت خطر یا تهدید سارقان، سیستم حضور آنها را تشخیص داده و آژیر را روشن کرده یا آنها را در یک اتاق یا خود منزل محبوس خواهد کرد. هشدار آنی می تواند شما را در مورد خطرات احتمالی آگاه کند.

با خانواده تان در ارتباط باشید

با توجه به زندگی پرمشغله امروزی، افراد کمتر وقت خود را با خانواده شان سپری می کنند. اما می توان این روند را دور زده و زمان بیشتری را با خانواده تان در ارتباط باشید. به لطف استفاده از سیستم های اتوماسیون هوشمند، شما می توانید آنچه را که در خانه شما اتفاق می افتد، بصورت زمان واقعی نظارت کنید. همچنین شما می توانید بر رفتار و نگرش خدمه خانه خود به سهولت نظارت داشته باشید.

آرامش ذهن داشته باشید

افرادی که نگران امنیت خانه و افراد خانواده شان هستند، با استفاده از سیستم های اتوماسیون هوشمند می توانند به آرامش ذهن کامل دست یابند. استفاده از اتوماسیون هوشمند خانه ها در واقع یک سرمایه گذاری کامل برای کسانی است که هر روز از خانه هایشان به طور مدام دور هستند. با تمامی مشکلاتی که در زندگی روزمره مان داریم، استفاده از این ساختارهای هوشمند می تواند خداقل دغدغه های موجود پیرامون منزل تان را به صفر برساند.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: